Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Flesh & Blood Skin Pack
Watch your enemies quake in fear with the Flesh & Blood DLC pack, containing two weapon skins decorated in the remains of previous foes. Usable on all in-game guns, these visceral designs will strike fear in even the boldest of adversaries.