Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Graffiti Glow Skin
Czujesz przypływ buntu? Zaopatrz się w pakiet DLC „Blask graffiti” zawierający skórkę do broni, której nie da się przegapić – dla tych, którzy pragną zostać zauważeni. Pasuje do wszystkich modeli broni w grze, więc przygotuj się do zasypania wrogów gradem pocisków.