Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Graffiti Glow Skin
Dava uğruna savaşan bir isyancı mısın? Fark edilmek isteyenler için göz alıcı bir silah görünümü içeren Graffiti Glow DLC Paketi tam sana göre. Tüm silahlarda kullanılabilen bu görünüm ile düşmana sprey gibi mermi yağdırmaya ne dersin?