Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Hail & Ice Skin Pack
Buz gibi silah görünümleri ile fırtınanın gücünü elinizde hissedin, düşmanların kanını dondurun. Tüm silahlarda kullanabileceğiniz üç silah görünümü içeren Hail & Ice DLC paketi ile içinizdeki soğukkanlı katili açığa çıkarın.