Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Lock n' Load Weapons Pack
The Lock n’ Load DLC Weapon & Weapon Skin pack truly packs a punch with four lethal additions to your arsenal. Featuring the ZXR .45 ACP Submachine Gun, Kings Arms Shotgun, Giovanni Mk12 Auto Shotgun, and Prescot SR-9 Pistol, we’re talking all new levels of pain. In addition, you’ll receive the Fire & Ice Weapon Skin, usable across all gun models in-game.
Kings Arms Sawn Off Shotgun - The only shotgun to go into the sidearm slot, usually reserved for pistols - a very tempting trade-off.