Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Lock n' Load Weapons Pack
Pakiet DLC broni i skórek broni „Siła ognia” to zestaw prawdziwie ciężkiego kalibru zawierający cztery zabójcze dodatki do twojego arsenału: ZXR .45 ACP, strzelbę Kings Arms, Giovanni Mk12 Auto i pistolet Prescot SR-9, które wzniosą twych wrogów na wyżyny bólu. Dodatkowo otrzymasz skórkę broni „Ogień i lód”, kompatybilną z wszystkimi modelami broni w grze.
Obrzyn Kings Arms – Jedyna strzelba, którą można nosić w miejscu na broń boczną, zwykle zarezerwowanym dla pistoletów – to bardzo kusząca zamiana.