Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Lock n' Load Weapons Pack
Lock n’ Load DLC Silah ve Görünüm paketi, içeriğindeki dört müthiş silah ile öldürücülüğüne öldürücülük katacak. ZXR .45 ACP, Kings Arms Pompalı, Giovanni Mk12 Auto ve Prescot SR-9 tabancanın yanı sıra oyundaki tüm silahlarda kullanabileceğin Fire & Ice silah görünümü de bu pakette.
Kings Arms Kesik Namlulu Pompalı – Tabanca slotunda kullanılan tek pompalı olan bu silah belinde taşıyabileceğin müthiş bir ateş gücü.