Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Safari Sadist Skin Pack
Hunter or hunted? Make sure it’s the former with the Safari-Sadist DLC pack, featuring three trapper-themed weapon skins, usable across all in-game weapons. It’s ideal for snipers who want to blend in before they strike.