Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Skull & Bones Skin Pack
Skull & Bones DLC paketi ile silahlarınızı ölü düşmanlarla süsleyin. Tüm silahlarda kullanabileceğiniz kan donduran iki silah görünümü içeren paket ile içinizdeki karanlığı silahlarınıza yansıtın.