Bring a touch of desert warfare to your daily life, and immerse yourself in the thrilling world of Sniper Ghost Warrior Contracts 2 with the beautifully crafted official soundtrack. Comprising a selection of twenty highly dramatic tracks and lasting over one hour in total, each offering was composed by the renowned composer Gustavo Coutinho, famous for his stellar work on PAYDAY 2 and other great game titles.
Press play, close your eyes and become the Ghost Warrior as the music takes you back to your favourite sniping challenges and victories.
SGWC2 soundtrack comprises some contemplative synthetic elements together with a heart pumping rhythmic section, powerful orchestra and a touch of Middle Eastern vibes. It provides the ambiance for when you need to think and plan, but also the urgency for when you have to run... or kill. The soundtrack is a journey through many different locations and events from the game.