Sniper Ghost Warrior Contracts 2’nin resmi soundtrack albümündeki harika müziklerle gündelik yaşamına bir tutam çöl muharebesi kat ve kendini oyunun dünyasına bırak. Albümdeki toplam süresi bir saati aşan yirmi harika parçanın tümü PAYDAY 2 ve başka popüler oyunlara yaptığı harika müzikler ile tanınan ünlü besteci Gustavo Coutinho’nun ürünü.
Play tuşuna bas, gözlerini kapat ve çalan müzik ile bir Ghost Warrior olarak yaptığın en müthiş operasyonlar ve muhteşem zaferlerini yeniden yaşa.