Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Solitary Sniper Weapons Pack
Wreak long-range devastation with the Solitary Sniper DLC Weapon Pack. Featuring three diverse but equally deadly sniper rifles - the PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 and XG Dawen - this is sniping at its very best!