Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Solitary Sniper Weapons Pack
Siej spustoszenie na duży zasięg dzięki pakietowi DLC broni „Samotny snajper”. Zawiera on trzy różnorodne, lecz równie zabójcze karabiny wyborowe: PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 i XG Dawen – oto strzelectwo wyborowe na najwyższym poziomie!