Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Tactical Tracker Weapons Pack
Gain a strategic upper hand with the Tactical Tracker DLC Weapon Pack, featuring three great looking, hard-hitting weapons; the Marcus Tactical 8, FFF-45 ACP and ROCK AS100.