Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Tactical Tracker Weapons Pack
Zyskaj strategiczną przewagę dzięki pakietowi DLC „Taktyczny tropiciel”, zawierającemu trzy wspaniałe sztuki potężnej broni: Marcus Tactical 8, FFF-45 ACP oraz ROCK AS100.