Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Tactical Tracker Weapons Pack
Tactical Tracker DLC Silah paketi ile stratejik üstünlük kazan. İçeriğinde, görünümüyle göz kamaştıran ve ateş gücüyle korku salan üç silah, Marcus Tactical 8, FFF-45 ACP ve ROCK AS100 var.