Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Wild Thing Skin Pack
Wild Thing DLC paketi ile içindeki canavarı serbest bırak ve ormanın kralı ol. İçeriğindeki üç müthiş silah görünümü oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir.