Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Xray-ted Skin
Get under the skin of your enemy with the X-Rayted DLC Pack. Featuring the luminous green X-ray weapon skin, usable across all gun models, it’s sure to send a chill down any adversary’s spine.