Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Xray-ted Skin
Przejrzyj wroga na wylot dzięki pakietowi DLC „Prześwietlenie” zawierającemu lśniącą, zieloną skórkę kompatybilną ze wszystkimi modelami broni w grze. Na jej widok przeciwnik poczuje gęsią skórkę!