Sniper Ghost Warrior Contracts Soundtrack brings together 12 songs. 11 of them composed by the award-winning composer Mikolai Stroinski. The tracks offer a mix of traditional Siberian instruments and electronic music.
As a bonus, we add a teaser trailer theme composed by a Spanish composer, Oscar Araujo. The song, performed by Yazmyn Hendrix, received multiple enthusiastic reviews.