Oficjalna ścieżka dźwiękowa z gry Sniper Ghost Warrior Contracts zawiera 12 utworów. 11 z nich skomponował światowej klasy kompozytor - Mikołaj Stroiński. W utworach usłyszymy połączenie tradycyjnych syberyjskich instrumentów z muzyką elektroniczną.
Jako bonus dodajemy motyw muzyczny ze zwiastuna "Sniper Ghost Warrior Contracts - Teaser Trailer", skomponowany przez hiszpańskiego kompozytora Oscara Araujo. Piosenka w wykonaniu Yazmyn Hendrix cieszy się ogromnym zainteresowaniem i otrzymała wiele pozytywnych opinii.