Sniper Ghost Warrior Contracts Soundtrack, 11'i ödüllü besteci Mikolai Stroinski tarafından bestelenen 12 parçayı bir araya getiriyor. Parçalar geleneksel Sibirya enstrümanları ve elektronik müziğin bir karışımını sunuyor.
Bonus olarak, İspanyol besteci Óscar Araujo tarafından bestelenmiş kısa tanıtım fragmanının jeneriğini ekledik. Birçok övgü dolu eleştiri alan şarkı, Yazmyn Hendrix tarafından seslendirildi.