Snoopy & The Great Mystery Club
Dołącz do Snoopy'ego i paczki w nowej, obfitującej w tajemnice grze przygodowej, w której nie zabraknie wdzięku, błyskotliwych zagadek i wzruszających przyjaźni! Wciel się w Snoopy’ego i nałóż czapkę detektywa, poznając miasto, rozwiązując sprawy i odkrywając sekrety z pomocą uroczych Fistaszków.