Snoopy & The Great Mystery Club
Sevimlilik, zekice bulmacalar, sıcacık dostluklar ve gizem dolu bu yepyeni macerada Snoopy ve arkadaşlarına katıl! Snoopy'nin patileriyle ipuçlarının peşine düşüp şirin Peanuts çetesinin de yardımıyla kasabayı keşfet, zorlu vakaları çöz ve gizemli sırları açığa çıkar! Dedektif şapkanı takmayı da unutma!