Fly, race, and roll with Snoopy like never before! The Joe Cool Fun Pack brings four fresh mini-games, the iconic Joe Cool outfit, and a collection of 75 full-color Peanuts comics. Suit up, take flight, and dive into fun with everyone’s favorite beagle!
Whether you're flying through frozen caves or channeling your inner Joe Cool, this bundle brings bonus fun worthy of the world’s most beloved beagle.