Lataj, ścigaj się i turlaj ze Snoopym jak nigdy wcześniej! Joe Cool Fun Pack zapewnia cztery nowe minigry, legendarny strój Joego Coola oraz kolekcję 75 kolorowych komiksów z serii Fistaszki. Przebieraj się, lataj i baw się razem z ulubionym przez wszystkich beaglem!
Niezależnie od tego, czy lecisz przez zamarznięte jaskinie czy wyzwalasz w sobie Joego Coola, ten zestaw dostarczy dodatkowych atrakcji godnych najukochańszego beagle'a na całym świecie.