Snowboard Legends Demo
Przygotuj się na ekscytującą przygodę snowboardową! Ta gra pozwala Ci przejechać przez 12 ekscytujących tras pełnych skoków, ostrych zakrętów i zapierających dech w piersiach śnieżnych krajobrazów. Ścigaj się po stromych zboczach, przedzieraj się przez lodowate lasy i odkrywaj ukryte skróty. Idealna zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów, ta gra przenosi zabawę i wyzwanie prawdziwego snowboardu na Twój ekran!
12 unikalnych tras: Każda trasa oferuje inne środowisko i zestaw wyzwań, od nierównych gór po gładkie leśne szlaki. (1 trasa dostępna w wersji demo. Aby odblokować wszystkie trasy, kup pełną wersję.)