Snowboard Legends Demo
Heyecan verici bir snowboard macerasına hazır olun! Bu oyun, zıplamalar, keskin dönüşler ve nefes kesen karlı manzaralarla dolu 12 heyecan verici parkurda sürüş yapmanızı sağlar. Dik yamaçlardan aşağı yarışın, buzlu ormanlarda ilerleyin ve gizli kısayolları keşfedin. Hem yeni başlayanlar hem de profesyoneller için mükemmel olan bu oyun, gerçek snowboard'un eğlencesini ve zorluğunu ekranınıza getiriyor!
12 Benzersiz Parkur: Her parkur, engebeli dağlardan pürüzsüz orman patikalarına kadar farklı bir ortam ve zorluk seti sunar. (Demo'da 1 Parkur mevcuttur. Tüm Parkurların Kilidini Açmak İçin Tam Sürümü Satın Alın.)