SnowRunner — 5-Year Anniversary Edition
W realistycznym symulatorze SnowRunner możesz usiąść za kierownicą potężnych pojazdów i zmierzyć się z najbardziej warunkami otoczenia. Kieruj ponad 80 pojazdami marek takich jak Ford, Chevrolet oraz Freightliner i eksploruj dziewiczy otwarty świat.