Snowrunner — dodatek DLC Anniversary
Świętuj pierwszą rocznicę premiery gry SnowRunner z dodatkiem DLC „Anniversary” i otrzymaj gratis dwie nowe ciężarówki! Dzięki pojazdom CAT 681 oraz International HX 520 zyskujesz zupełnie nowe, a na dodatek stylowe sposoby pokonywania trudnego terenu w grze SnowRunner.
CAT 681 to solidna i potężna ciężarówka terenowa z dużą przestrzenią magazynową, mająca tyle mocy, by poradzić sobie nawet w najbardziej wymagających warunkach. Dzięki wytrzymałej konstrukcji jest mniej narażona na awarie niż inne podobne pojazdy.
International HX 520 może pociągnąć dowolną liczbę dużych przyczep i doskonale nadaje się do transportu towarów w trudnym terenie. To świetny dodatek do floty ponad 40 innych ciężarówek oferujący pełny zakres możliwości jazdy na pustkowiach.