SnowRunner — Clasico Pack
Podbij Dziki Zachód dzięki nowemu pakietowi Clasico — otrzymasz w nim nowy pojazd, potężny Chevrolet Apache 6x6 z lśniącą, błękitną skórką zamienną.
Ten klasyczny sześciokołowy pick-up może stawić czoła każdemu, nawet niebezpiecznemu terenowi — świetnie radzi sobie z głębokim błotem lub wodą dzięki wyjątkowemu rozkładowi masy i sporemu bakowi na paliwo.