SnowRunner - Crocodile Paketi
Crocodile Paketi ile araç koleksiyonunu genişleterek çok kullanışlı Step 33-64 "Crocodile" kamyonuna ve 3 eşsiz eklentisine sahip ol!
Görev ne olursa olsun, çok amaçlı Step 33-64 "Crocodile" altından kalkar. Üç özel römorktan birini aracına bağlayarak yük teslimatlarının gözdesi sen ol.