SnowRunner – Pakej Berkembar Dragon Wagons
Pakej Berkembar Dragon Wagons membawa 2 trak baharu ke garaj anda: Avenhorn A15 dalam kelas Heavy dan Padera STD-4 dalam kelas Heavy Duty — serta tambahan unik yang eksklusif!
Avenhorn A15 menyerlah dengan kuasa hebat dan kapasiti bahan api yang tinggi, menjadikannya trak pilihan untuk menarik treler separa paling berat merentasi jarak yang luas. Mampu dilengkapi dengan kren kecil, ia juga datang dengan tambahan kargo unik yang menyediakan alat ganti, tayar simpanan dan bahan api tambahan, menjadikannya pakej trak serba lengkap.
Padera STD-4 lebih berperanan sebagai kenderaan sokongan, hasil daripada jarak roda yang panjang serta pelbagai jenis tambahan yang boleh dipasang, menjadikannya trak yang hebat untuk penundaan dan logistik. Ia datang dengan 2 tambahan unik yang tersedia dalam DLC ini: papan sisi dua slot yang dilengkapi dengan tanjakan, serta tambahan kargo yang menyediakan alat ganti, bahan api dan bekalan simpanan.