SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
Dragon Wagons Dual Pack, garajına iki yeni kamyon getiriyor: ağır sınıf Avenhorn A15 ve ağır işlere uygun Padera STD-4, ayrıca benzersiz eklentilerle birlikte!
Avenhorn A15, yüksek gücü ve yakıt kapasitesiyle öne çıkarak en ağır yarı römorkları uzun mesafelerde taşımak için ideal bir kamyondur. Küçük vinçlerle donatılabilir ve ayrıca tamir parçaları, yedek lastikler ve ekstra yakıt içeren benzersiz bir kargo eklentisiyle gelir — tam donanımlı bir kamyon paketi.
Padera STD-4, uzun aks açıklığı ve geniş eklenti seçenekleri sayesinde daha çok destek rolü üstlenir ve mükemmel bir çekme ve lojistik kamyonu olarak öne çıkar. Bu DLC'de iki özel eklentiyle birlikte gelir: rampalı iki yuvalı açık kasa ve tamir parçaları, yakıt ve yedek malzemeler içeren bir kargo eklentisi.