SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
Dragon Wagons Dual Pack indeholder 2 nye lastbiler til din garage: Avenhorn A15 i Heavy-klassen og Padera STD-4 i Heavy Duty-klassen samt unikke add-ons!
Avenhorn A15 brillerer med sin store motorkraft og brændstofkapacitet, hvilket gør den til den foretrukne lastbil til transport af de tungeste sættevogne over store afstande. Den kan også udstyres med små kraner, og den leveres med en unik add-on med last, der tilføjer reparationsdele, reservedæk og ekstra brændstof til en alt-i-en-lastbilpakke.
Padera STD-4 spiller i højere grad en støtterolle takket være sin lange akselafstand og brede udvalg af udstyr som add-on, der gør den til en fantastisk bugserings- og logistiklastbil. Den kommer med 2 unikke add-ons, der er tilgængelige i denne DLC: en skænk med to pladser og en rampe og en last-add-on, der tilføjer reparationsdele, brændstof og ekstra forsyninger.