SnowRunner - Freightliner & Western Star Dual Pack
The Freightliner FLD 120 will put its exceptional power-to-weight ratio on display and become a staple of any garage thanks to its All-Wheel Drive and switchable Differential Lock capabilities.
On the other hand, the 10-wheeler Western Star 6900XD differentiates itself with its sheer power.
No matter the terrain, its enormous 53” tires, switchable All-Wheel Drive and built-in Differential Lock are sure to make it an instant must-have for all your off-road endeavours.