SnowRunner – Freightliner & Western Star Dual Pack
Freightliner FLD 120 cechuje się wyjątkowym stosunkiem mocy do masy, napędem na wszystkie koła i przełączalną blokadą dyferencjału – tego pojazdu nie powinno zabraknąć w żadnym garażu.