SnowRunner - Freightliner & Western Star Dual Pack
Freightliner FLD 120, üstün güç/ağırlık oranıyla öne çıkıyor ve aynı zamanda Tüm Tekerlerden Çekiş ve değiştirilebilir Diferansiyel Kilidi kabiliyetleriyle her garajın vazgeçilmezi oluyor.
Öte yandan 10 tekerleğe sahip Western Star 6900XD ise kendini saf gücüyle ayrıştırıyor.
53 inçlik devasa lastikleri, değiştirilebilir Tüm Tekerlerden Çekiş ve dahili Diferansiyel Kilidi onu zemin fark etmeksizin tüm arazi ihtiyaçlarınızın olmazsa olmazı haline getiriyor.