Snowrunner - GMC Brigadier
Expand your SnowRunner garage further with the GMC Brigadier DLC, bringing you the brawny GMC Brigadier as well as an exclusive alternate skin. The GMC Brigadier DLC is not included in the Year 1 Pass or Year 2 Pass.
Expand your SnowRunner garage further with the GMC Brigadier DLC, bringing you the brawny GMC Brigadier as well as an exclusive alternate skin. This gas-guzzling juggernaut, upgradable with all-wheel drive and differential lock, will provide extraordinary power and torque to your most daunting missions!