SnowRunner – Jeep Dual Pack
Uzupełnij swój garaż w SnowRunner o Jeep Dual Pack, w którym znajdziesz dwa nowe kultowe modele legendarnej marki: Wrangler-Rubicon i CJ-7 „Renegade”. Te lekkie, zaprawione w boju pojazdy marki Jeep od zawsze świetnie spisywały się na dzikich bezdrożach.