SnowRunner - Jeep İkili Paketi
Efsanevi markanın iki yeni ikonik öncüsünü getiren Jeep İkili Paketi ile SnowRunner garajını genişlet: Wrangler-Rubicon ve CJ-7 "Renegade". Jeep'in bu hafif ve zamana meydan okuyan öncüleri her vahşi doğayı fethetme girişiminde haklı olarak kendilerine bir yer bulmuştur.