SnowRunner - Kenworth Dual Pack
Otoyollar için tasarlanmış olan Kenworth T880, geniş motor seçeneklerine sahip yelpazesi sayesinde düşük yakıt tüketimi avantajıyla ve yüksek hız kapasitesi sayesinde uzun mesafeler katedebiliyor. Ayrıca sabit diferansiyel kilidine ve yüksek süspansiyon erişimine sahip.
Ağır işlere uygun Kenworth C500 ise arazide manevra kabiliyeti ve sürüş kolaylığıyla kendini gösteriyor, böylece yalnızca standart süspansiyona erişimi olmasına rağmen en zor işlerde bile bir hayli güvenilir ve konforlu bir yardımcı olarak öne çıkıyor.
Kenworth İkili Paketi'nde aynı zamanda özellikle T880 ve C500 şasilerine uyumlu, sırasıyla biri 3 ve biri 2 kargo yuvasına sahip iki benzersiz açık kasa da bulunuyor.