SnowRunner – Kenworth W990
Pojazdy Kenworth cechują się idealnym połączeniem mocy, luksusu, rzemiosła i tradycyjnego stylu oraz długą maską, która od długiego czasu stanowi symbol amerykańskich ciężarówek. Ciężarówka 2023 Kenworth W990 nie tylko udoskonala tę ponadczasową formułę, ale również oferuje bezkompromisowy styl, znakomitą wydajność i eleganckie wykończenia, które sprawią, że wyróżnisz się na tle konkurencji.