SnowRunner - Kenworth W990
Kenworth'ün güç, lüks, işçilik ve geleneksel sürüşün kusursuz bir birleşimini sunan uzun burunlu standart kamyon, uzun zamandır Amerikan kamyonculuğunun sembolü olarak görülmektedir. 2023 Kenworth W990 bugün yalnızca zamansız formülünü korumakla kalmıyor, ayrıca onu eşsiz kılan dayanıklı tarzını, performansını ve özel cilasını da beraberinde getiriyor.