SnowRunner – Land Rover Dual Pack
Powiększ swoją kolekcję pojazdów SnowRunner z pakietem Land Rover Dual Pack, który zawiera dwie wersje legendarnego Land Rover Defendera, wiernie odwzorowane po raz pierwszy w grze SnowRunner. Zapoczątkowana niespełna 70 lat temu seria Defender po dziś dzień stanowi symbol mocy, trwałości oraz wszechstronności i cieszy się ogromną popularnością wśród amatorów jazdy terenowej na całym świecie.