SnowRunner - Mack Dual Pack
Bir otoyol kamyonu olan Mack TerraPro, sıradışı güç-ağırlık oranıyla yokuşlar dikleştiğinde güçten ödün vermeden en büyük miktarda yük taşımanı sağlar. Ayrıca TerraPro, yerleşik ve her zaman açık diferansiyel kilidine sahiptir.
Ağır işlere uygun Mack Pinnacle, kendi sınıfına göre yüksek menzil ve çeviklik sağlayan üstün yakıt kapasitesi ve değiştirilebilir diferansiyel kilidi sayesinde en iyi ağır iş kamyonlarından biri olarak geliyor. Ayrıca özel bir tomruk römorku ve vinç takılabildiği için yola ne kadar uzak olursa olsun uzun menzilli tomruk taşıma işleri için mükemmel bir dost olma özelliğine sahiptir.