SnowRunner - Mercedes-Benz Trucks Dual Pack 1
Udvid din flåde af tunge offroad-specialister med Mercedes-Benz Trucks Dual Pack 1, som giver dig Mercedes-Benz Actros 3332 og Mercedes-Benz Zetros. Denne DLC sælges ikke som en del af SnowRunner Year Pass.