SnowRunner – Navistar 5000-MV Tractor
Ta potężna ciężarówka do transportu ciężkiego wyposażenia była wykorzystywana do przewozu czołgów oraz innego sprzętu wojskowego na niebezpiecznym i nierównym terenie.