SnowRunner - Navistar 5000-MV Traktörü
Bu Ağır Ekipman Taşıma Kamyonu, tanklar ve diğer askeri araçları tehlikeli ve engebeli arazilerde taşımak için kullanılan güçlü bir nakliye aracıdır.