SnowRunner – Pakken Pathfinders-vinylbeklædning
Pakken Pathfinders-vinylbeklædning tilføjer fire eksklusive skins til lastbilerne ANK MK38, KHAN Lo4F, Azov 64131 og KOLOB 74941.